30. januar 2011

Ti ting eg er utruleg glad for!

1. At begge gutane mine tek tutt.
2. At eg har ei nydeleg kvit lita datamaskin som let meg ha kontakt med omverda.
3. At vi bur eit steinkast frå den beste trillejenta, og to steinkast frå fine besteforeldre.
4. At eg eig både hus med garasje, bil og ein stor solvendt terasse.
5. At eg er sambuar med verdas mest fantastiske mann.
6. At det finst sjokolade.
7. At eg har ein stor, herleg peis.
8. At eg bur ved havet og at eg kan sitje inne når det er storm.
9. At eg dirigerar flott ungdom, og at eg sjølv spelar i korps.
10. At eg ikkje har hund eller rotter i hus.

3 kommentarer:

  1. Eg kan berre hake av to av punkta! (men eg er nå litt glad eg har hond i hus).

    Du er jammen heldig:)

    SvarSlett
  2. Haha, lika at hond og rotte liksom e to side av samme sak;)
    Misunna deg peisen og havet, gitt!

    SvarSlett
  3. hehe.. ja, hond og rotte e for meg heilt likestilte.. hehe;) Ha ein flott kveld, dokke to flotte damene - og takk for at dokke e so snilde og legge igjen kommentara!

    SvarSlett