20. januar 2011

20. januar

20.01.2011
Denne datoen har lagt og svirra i hovudet mitt sidan byrjinga av november. Då var eg på ultralyd, og det vart avgjort at eg skulle ta keisersnitt ved fødselen på denne datoen. Eg byrja å innstille meg på denne datoen, men hadde likevel ei kjensle av at den vesle knerten/knertinda kunne tenke seg ut tidlegare. Eg fekk visst rett. Men i dag, den 20.01.2011 så er eg berre glad og lukkeleg for at eg kan sitje her med ein vital, frisk og skjønn liten gut, som ville ut for å helse på, på sjølvaste dagen hass far <3

5 kommentarer:

  1. Med en så herlig liten fyr er man jo bare være glad for at man fikk tre ekstra uker med han, tante er og veldig glad for at han fant ut at tiden var inne:) Artig blogg forresten!!

    SvarSlett
  2. Hei Lina :) No har eg lese alle blogginnlegga dine, utruleg koseleg blogg som eg kjem til å sjå innom titt og ofta!

    Verkar som du storkosar deg og livet er godt, intet er betre enn da!

    Gledar meg til nye innleggg.

    Go klem frå Christianne!

    SvarSlett
  3. tusen takk for helsingar på bloggjen, søtingane:)

    SvarSlett
  4. hei Lina! kom over bloggen din på mari sin blogg!! kjekt å sjå korleis livet ditt e for tida!! eg har sjøl en blogg som ikkje e nåke "sånn har vi det i dag" blogg, men heller en liten "huske og skryte" blogg om alle tingene eg laga, det vere seg kaker, broderi, strikka ting ol. Du e hjertelig velkommen inn der vist du vil kike!! :) Ellers so burde eg vel gneke meg på besøk, har jo endå ikkje sett huset dåkkas.... men no med lisje gullet, so har eg jo endå en GOD grunn til å komme ut!! Klem frå Helena

    SvarSlett
  5. Ja, Helena. Ta å kom på besøk en dag. Masse gode grunnar til det!! :) Har faktisk vore innom bloggen din, såg den på sida te hon Mari! veldig kjekk. Du e jo so flink med hendene dine du..:) E bare te å ta seg ein tur ein dag, send meg gjerne ei melding sånn at du veit at eg e heime! god klem

    SvarSlett