25. januar 2011

Det store babyåret:)

Sist eg hadde permisjon var vi sju jenter som fann ut vi ville starte vår eiga faste lunsjgruppe. Kvar torsdag rullerte vi mellom stuene til kvarandre, og godta oss med gode lunsjrettar og enda betre dessertar, medan babyane låg og sprella på golvet! No viser det seg at fire av oss sju har fått eller skal ha baby i løpet av 2011 og..:) for nokre er det nr 2, for andre nr 4:) kjekt er det uansett! Så då blir det vel ei råd med å få oppretta torsdagslunsjen igjen. Vi gjer iallefall ein god innsats for å holde oppe folketalet i distriktet!

2 kommentarer:

  1. Ka kjekt då! Viktig å komme seg ut av huset av og til:)

    SvarSlett
  2. Eg e so imponert (og litt misunnelig) over kor sosiale dåkke nybakte mødre e. Går på besøk og lunsja og styr! Eg møte ingen utaom skule eller jobb. Kanskje det e en unge eg må få meg for å få meg et liv igjen, haha:)

    SvarSlett