10. januar 2011

"slank deg"

Januar månad. Det er ein ting som er i fokus, nemleg slanking. I blad, på nettet, reklamer, annonser, ja der er endåtil eigne tv-program om slanking. No har vi brukt heile desember på å ete oss opp på tunge tradisjonsmiddagar, og ikkje før vi bikkar eit nytt år så skal det altså vekk igjen. Sjølv om ein gjerne ikkje vil vedgå det, så trur eg nok at alle med jamne mellomrom tenkjer på eigen kropp og vekt med ein viss bismak. Alle kjenner vi vel at vi har litt for mykje her og der. Eg tenkjer også det. Men samstundes klarer eg også å skubbe desse tankane til side. Trass alt er det viktigare å vere frisk og rask enn å ha fem kilo for mykje på kroppen. Ja, greitt - hadde eg faktisk vegd to hundre kilo, så burde eg nok i større grad ta til meg hinta som ligg strødd rundt meg overalt. Heldigvis har eg det godt i den kroppen eg har, så det blir nok ikkje til at eg tek innover meg alle annonsane om "slank deg" i år heller. Iallefall ikkje i nevneverdig grad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar