22. januar 2011

Den travle besteforeldregenerasjonen

Når eg var lita var besteforeldra mine relativt gamle. Dei var alltid heime. Hadde alltid nybakte bollar, og var alltid tilgjengelege for besøk av oss borneborna. Besteforeldra til sønene mine er ikkje spesielt gamle. Ikkje i mine auge iallefall. Dei er sjeldan heime og har sjeldan nybakte bollar. Hovudskilnaden på besteforeldre før og besteforeldre no, er nok graden av tilgjengelegheit. Foreldra mine har omtrent ikkje ei helg som står ledig, eller som er relativt planlaus. Og ikkje at dette er noko negativt. Eigentleg tvert om. Eg syns det er bra at dei er aktive, sosiale og såleis held seg i form. Dei går på øving ein kveld i veka, deltek på festar, køyrer til og frå fritidsaktivitetar, er på øvingshelgar, på møter og kurs, korpsturar, konkurransar, pleiar naboskap, arrangerar garasjefestar, køyrer rundt i postkassene med Vredens Gnag, og alt dette utanom den ordinære 100%-jobben dei går i kvar ein dag. Men same kor mykje dei har, og kor travle dei er, så tek dei seg alltid tid til å tilbringe kvalitetstid med familien sin. Neste helg skal sonen min få overnatte med besteforeldra sine. Ei av veldig få planlause helgar, og då ber dei om å få lov å passe ein som dei er så glade i :) Dei er slett ikkje så verst, dagens besteforeldregenerasjon..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar