13. januar 2011

Lukka er ein pose smågodt :)


Akkurat no fekk eg heilt enormt lyst på smågodt. Ein stor pose fyllt med festkaramell, sure smukkar, krokodiller, minde spesial, sure aprikosar, salte fiskar, smarties og ikkje minst sånne store figursjokolada med stratossmak. Namnamnam! I dag er det torsdag. I heile år har eg faktisk vore ekstremt flink til å ikkje ete snop i veka. Vi treng ikkje å snakke om at året berre er 13 dagar gammalt. Så då må det kunne vere lov å unne seg litt i helga. I morgon er det fredag. Hurra!

2 kommentarer:

  1. Du e superflink! Eg har faktisk vore dritflink sjølv, berre chips i helga, og eg et frokost kvar dag, sjølv om eg hatar mat tidlig på dag. Tommel opp te oss!

    SvarSlett
  2. Ka bra altså! chips ja.. der sa du noko! no kan eg endelig ete det igjen. Kunne ikkje mens eg var gravid, for eg blei so hoven i kroppen! Tommel opp for snop og chips :)

    SvarSlett