12. januar 2011

Takk for alt, jula 2010 :)


Så er dagen komen. Siste restane av jula skal ut av huset. Julekuler, nissar, englar, glitter og stas. Det store ruvande juletreet må vike plass for babyvogga. Julestjerna skal byttast ut med vanlege lyspendlar i vindauga. Det skal bli inderleg godt. Ein slags ny start på eit nytt og spanande år. Eg synast i grunnen ikkje noko om å feire jul til langt ut i januar. Eg likar mykje betre å pynte 1. desember og heller kaste jula på dør 1. januar. I år rakk eg det ikkje. Det hadde sine naturlege årsaker. Neste år. Då skal eg iallefall ikkje vralte rundt som ein pingvin i julehelga, og langt mindre skal eg føde fire dagar etter at eg har arrangert nyttårsfest for 11 stk.

No går eg og finn ei kasse eller to. Takk for alt, jula 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar