3. februar 2011

Utfordringa :)

Sjølv om eg ikkje har blitt utfordra, så tek eg utfordringa likevel. Nokon må jo byrje :)

Fire ting eg ser på TV:
1) Greys Anatomy
2) Anna Pihl
3) Tid for Hjem
4) Byggmester Bob

Fire ting eg har gjort i dag:
1) Sove veldig lenge :)
2) Stelt Oliver
3) Ete ein fabelaktig frokost med egg
4) Lest i Schakenda-boka frå bakeriet i Lom

Fire ting på mi ønskeliste:
1) El-piano
2) Varmare og lysare tider
3) Stram og flott mage
4) Tørketrommel

Fire ting eg likar dårleg:
1) At det aldri vert tomt for klesvask
2) At det blir so fort mørkt på ettermiddagane
3) At Olaen skal reise vekk i neste veke
4) At eg ikkje kan ete lauk

Og utfordringa går til: Ane og Mari - sida det e dei einaste bloggarane eg føl og som eg kjenner ;)

pusspuss

5 kommentarer:

  1. Oooh, mi fyste bloggutfordring! Hurra!

    Men fyst; ka i alle dage e dinna boka fra et bakeri på Lom..??

    SvarSlett
  2. Forresten, mangla det ikkje et punkt? "Fire ting eg likar godt"? Har sett den på andre bloggar. Men kanskje det e fleire sånne fire ting-greier ute og går:) Men hive den no på, eg!

    SvarSlett
  3. Og når eg fyst e so godt i gang med å kommentere her (hehe), so gjev eg DEG ei utfordring: det 30 dagar-maratonet eg hadde før jul. Finn spørsmåla på bloggen min om du e hypp;)

    SvarSlett
  4. Arti:) Takk for utfordringa.
    Den er herved fullført:)

    SvarSlett
  5. hehe.. heftig med kommentara, Ane! Fyst, den boka fra Lom e egentlig ei bakebok med oppskrifter på korleis dei lagar dei fantastiske brøda på bakeriet i Lom. Eg har store plana om å få te sånne brød, så gjenstår det å sjå om eg faktisk kjem te å prøve! Eg e so giddalaus for tida. Eg såg den 30-dagers saken. Kanskje eg ska hive meg på den;)

    SvarSlett