4. februar 2011

dag 3


Ti ting som må gjerast før eg vandrer ut av tiden

Det er mykje som er ugjort her i verda. EG har mykje som er ugjort. Ein gong skal eg "vandre ut av tiden", som min flotte bestefar så fint sa det. Før den tid er det ein del ting som skal gjerast.

1: Eg skal lære meg å strikke etter mønster
2: Eg skal på campingferie (ja, Ola - om vi så må leige oss ei vogn så skal vi på minst EIN campingferie)
3: Eg skal på ein opera i Bjørvikjinje
4: Eg skal lære meg å rygge med tilhengar
5: Eg skal stå på vasski frå Vågsvåg til Husevåg, og moglegens attende dersom beina bær meg
6: Eg skal stå kvit brud (eg håpar iallefall det, og helst før eg vert gamal og rynkete)
7: Eg skal få bygd ein flott terasse ved inngangspartiet vårt
8: Eg skal føde minst eitt born til
9: Eg skal til Italia
10: Eg skal gjere ei sabla god gjerning ved å enten få meg eit fadderborn eller melde oss som avlastningsheim :)

2 kommentarer:

  1. Du har bare gode ting i deg du Lina!! Derfor liker jeg deg så godt!! Smask

    SvarSlett
  2. Campingferie:) vi prøvde det ein gong (familien vedvik), men vi holdt på å gå på veggane. Liten plass for oss fire! Men så va det nå to tenåringar med;)
    Vi fann ut at båtferie passa beire for oss!

    SvarSlett