10. februar 2011

dag 7

Dette får meg til å kjenne meg bra

Eg kjenner meg bra når eg finn ein mobil i eit prøverom og leverar han til butikkpersonalet. Eg kjenner meg bra når eg kan stå framfor snopehylla i butikken, og endar opp med å gå derfrå tomhendt. Eg kjenner meg ekstra bra når eg har spelt i noregsmeisterskapen for brassband og i tillegg vunne. Eg kjenner meg bra når eg har stått tidleg opp og fått mykje ut av dagen. Eg kjenner meg bra når huset er ryddig før eg legg meg, slik at eg kan sleppe å ta det når eg står opp. Eg kjenner meg bra når eg kan vere ei hjelp for nokon i ei tung stund. Og ellers kjenner eg meg bra når eg kan sitte under pleddet ein laurdagskveld med levande lys, heimelaga pizza, nåke godt i glaset, ein god film, og ein fantastisk mann :)

1 kommentar:

  1. Apropos NM, 7 plass er bra! Grattis til Torskangerpoll, bra innsats. Hadde du vært med, hadde vi nok rykket opp til 2. divisjon.

    SvarSlett