3. februar 2011

Eit godt utgangspunkt



I fjor haust laga eg ein middagsplan etter inspirasjon frå ei venninde på Lillehammer. Eg klarte å fylje den i nokre veker, men så flaut det aldeles ut. Det forpliktar å ha ein slik plan. Tidsklemma var nok skuld i at det fungerte mindre bra. Men no som eg har permisjon er det sjans for at vi får i oss middag kvar dag :) No har eg revidert den, og kjenner meg merkeleg inspirert til å hive meg på den gode bølga igjen. Den rullerar over ei periode på seks veker, før ein byrjar oppatt på. Og det positive med det? Ein får varierte middagar, ein slepp å finne på noko nytt kvar dag, og ein kan handle inn for ei veke om gongen - noko eg har stor tru på som eit økonomisk sparetiltak! Ja, så no er dette planen - og skulle du kjenne deg inspirert til å gjere det same, så berre sjå her :) Om du likar sushi, blåskjell, kreps og kvalkjøt så finn du ikkje det på min plan, men det fine med den er at du kan putte på kva du enn skulle ha lyst på.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar