7. februar 2011

dag 5

Ti ting eg set pris på

Herremoses, kor mange lister er det mogleg å skvise ut?

1. Eg set pris på vatn. Varmt, kaldt, vatn i dusjen, vatn i muggjen, vatn i do.
2. Eg set pris på sola. Likar ho best når ho varmar dagen opp til rundt 20 raude.
3. Eg set pris på den herlege sambuaren min. Det fins ikkje hans makje!
4. Eg set pris på snilde naboar, som tilbyr seg å trille gutane rett som det er.
5. Eg set pris på sjokolade. Hmm, det har eg vel nevnt før..?
6. Eg set pris på å få servert middag, som eg ikkje har laga sjølv:)
7. Eg set stor pris på små overraskingar i kvardagen, sjølv om det minst er eit skotår imellom kvar gong det ramlar ein blomsterkvast ned framfor meg!
8. Eg set pris på kveldsro med mummytime, som tyder dusj, tv, tur, god mat og noko varmt i koppen.
9. Eg set pris på sjokolade. No har eg iallefall nevnt det. No er det vel liten tvil om kor glad eg er i denne brune fornøyelsen.
10. Eg set pris på senga mi, og ikkje minst å få sove i henne til klokka både er ni og ti :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar