30. desember 2010

Ei tid for alt

Eg har så inderleg lyst på nye kle. Lyst på alt som dei flotte, tynne, pene modellane i reklameblada har på seg. Her går eg med det einaste plagget eg får på meg for tida - tightsen. Ja, den har jo hatt ein fantastisk rennesanse, det er ikkje det. Og takk og lov for at han fins, og for at han framleis er relativt moderne! Eg har ikkje, med handa på hjartet, handla meg kle på 1,5 år. Ja, sett vekk i frå den ammegensaren eg bestilte på nettet her ein dag. Såpass måtte eg då unne meg. Men om tre veker har eg kroppen min for meg sjølv igjen. Då skal eg handle meg klede. Med godt samvit. Eg har jo gjort verdas viktigaste jobb :)

1 kommentar:

  1. Amen! ;)
    Du e kjempeflink som e so måteholden. Eg ska jammen la meg inspirere av deg i det nye året!
    (ps: Håpa det e ok at eg kommentera so kjapt;)

    SvarSlett